• Kategorie
  • Anviz OA 1000

ANVIZ OA1000 Pro, Kamera, odcisk palca, karty zbliżeniowe, Ethernet, WiFi” ANVIZ OA1000 PRO, KAMERA, ODCISK PALCA, KARTY ZBLIŻENIOWE, ETHERNET, WIFI”

Zasilanie 12V
Interfejs USB / Ethernet / LAN / Pendrive / WiFi
Sposób rejestacji Karta zbliżeniowa / PIN / Odcisk palca
Wyświetlacz Kolorowy
2398.50
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2-5
Cena przesyłki 18.45
Odbiór osobisty 0
Kurier 18.45
Kurier (Pobranie) 24.6
Dostępność Mało

Zamówienie telefoniczne: 126530700

Zostaw telefon

Anviz OA1000 to jeden z najbardziej uniwersalnych rejestratorów czasu pracy. Jest wyposażony w wysokiej jakości czytnik linii papilarnych, oraz czytnik kart zbliżeniowych. Posiada zintegrowaną kamerę, której celem jest wykonywanie zdjęć pracownikowi podczas rejestracji. Dodatkowymi plusami są polski przejrzysty interfejs i kolorowy wyświetlacz LCD. OA1000 to szybkie i niezawodne urządzenie do rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu. Zainstalowanie urządzenia podniesie nie tylko bezpieczeństwo, ale także prestiż Twojego biura. OA1000 może pracować jako terminal rejestracji czasu pracy. Dołączone oprogramowanie pozwala generować listy obecności, raporty o czasie pracy zatrudnionych, spóźnieniach, wyjściach służbowych itp. Oprogramowanie posiada interfejs w języku polskim. Cienka, czarna obudowa z metalizowanymi elementami wykończenia oraz duży, wyraźny wyświetlacz LCD to najnowocześniejsze światowe wzornictwo.

Ponadto terminal posiada możliwość sterowania elektrozaczepem zamontowanym we framudze drzwi. Funkcja Sterowania elektrozaczepem oraz funkcja Kontroli Dostępu w oprogramowaniu sprawia że OA1000 idealnie nadaje się jako urządzenie do kontroli dostępu. Otwarcie elektrozaczepu następuje po odczytaniu odcisku palca. Identyfikacja linii papilarnych i sprawdzenie ze wzorcem zapisanym w pamięci urządzenia trwa krócej niż 1 sekundę. Drzwi mogą zostać otwarte przez odczyt odcisku palca, karty zbliżeniowej lub podanie numeru użytkownika i jego kodu PIN. Dzięki temu terminal jest urządzaniem uniwersalnym.

Komunikację z komputerem zapewnia interfejs USB (kabel w komplecie) działający w systemie Plug&Play – nie musisz instalować żadnych sterowników! Urządzenie ma wbudowaną kartę sieciową, można je połączyć bezpośrednio z siecią lokalną Ethernet, kartę WiFi oraz gniazdo USB, które umożliwia pobranie danych z terminala za pomocą dowolnego pendrive'a.

Wejścia i wyjścia pracowników są rejestrowane na kilka sposobów:

  • odczyt odcisku palca
  • odczyt karty zbliżeniowej
  • wpisanie identyfikatora i kodu PIN


Terminal jest tak zaprojektowany, by można go było samodzielnie zainstalować i uruchomić. Wystarczy przykręcić urządzenie do ściany, podłączyć zasilacz i już można zapisywać wzory odcisków palców użytkowników

Specjalizujemy się w sprzęcie do automatycznej identyfikacji. Jako nieliczni oferujemy BEZPŁATNĄ, fachową pomoc telefoniczną w instalacji zakupionego sprzętu.

Nie wiesz które urządzenie wybrać? Możesz liczyć na naszą pomoc w doborze właściwego urządzenia. Długoletnie doświadczenie w sprzedaży urządzeń do automatycznej identyfikacji oraz indywidualne podejście do każdego klienta gwarantują 100% zadowolenia z dokonanego zakupu!

Klikając TUTAJ możesz pobrać wersję demo programu do zarządzania czasem pracy TRI-GO-RCP.

 

 

Maksymalna liczba odcisków palców i zdarzeń do 10000 odcisków palców w trynie 1:N, do 200000 zdarzeń
Sposób instalacji Instalacja pionowa (na ścianie)
Sygnalizacja Wyświetlacz, komendy głosowe w j. polskim
Wyświetlacz wyświetlacz 3,5" Widescreen High Definition TFT display
Wymiary 180*137*40mm
Interfejs USB, RS232, Pendrive, Ethernet, WiFI
Czas identyfikacji < 0,5 sekundy
Sensor Optyczny AFOS300, 500dpi, 22x18mm, czytnik RFID unique 125kHz
Zasilanie z sieci 230V
Dokładność skanowania FRR 0,01%, FAR: 0,00001%
Gwarancja 12 miesięcy
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.